کتاب «نقد قرآن (ویرایش دوم)» نوشته «دکتر سها»

Naghde Quran 2_Dr.Soha[www.azadieiran2.wordpress.com].pdf

دانلود کتاب «نقد قرآن (ویرایش دوم)» نوشته «دکتر سها»

بی‌ شک کتاب نقد قرآن به قلم دکتر سها، یکی‌ از برترین آثار در زمینهٔ نقد قرآن است. با وجود گسترده بودن موضوعات مطرح شده در کتاب، ترتیب عناوین و نظم حاکم بر موضوعات، قابل درک و فهم بودن، نوشتار ساده و روان، ارائه استدلال و مدارک و شواهد علمی، بررسی‌ جزئی و موشکفانه، نگاه تیزبین نویسنده به نواقص و تناقضات و بیان دلایل منطقی‌ در نفی آنها که نشان از تسلط نویسنده دارد  باعث استقبال خوانندگان از این کتاب شد.

نویسنده در ویرایش دوم کتاب با بسط و گسترش مطالب مطرح شده، در عین حال که عدم آسمانی و مقدّس بودن قرآن و اشتباهات فاحش آن را بیشتر نمایان می‌کند، با بیان دلایل بیشتر پاسخی به منتقدان ویرایش نخست کتاب نیز می دهد.اگر قرآن کتابی‌ آسمانی بود بی‌ شک می‌بایست خالی‌ از هر گونه ایرادات و شبهاتی و نواقصی بود که در مطالعه کتاب با آنها روبرو می شوید. احکام قضایی وحشیانه قرآن و اسلام، عدالت قضایی را نابود کرده است، استبداد سیاسی مطلوب قرآن، حقوق و آزادی‌های سیاسی را نابود کرده است و به طور خلاصه اسلام اعتقادی به حقوق بشر ندارد. قرآن کتابی‌ است سراسر خرافه و خطا و احکام بی‌ ارزش و نا معقول.

«با اعتقاد و احترام به آزادی بیان تمامی‌ دیدگاه‌ها (به جز آنهایی که شامل بد افزار باشند) تایید و منتشر می شوند. اما از دوستان تقاضامندم به جای فحاشی، تهمت و افترا و تهدید و تحقیر یکدیگر، تنها دیدگاه خود چه مخالف وچه موافق را بیان کنند.»

*همچنین دیگر آثار دکتر سها را از همین پست دریافت کنید، و در صورتی‌ که قادر به دانلود کتاب از طریق لینک‌های زیر نیستید، برای دریافت کتاب از طریق ایمیل درخواست خود را به ایمیل آدرس (survival_mamusta@yahoo.com) بفرستید.

.

Naghde Quran 2_Dr.Soha_Cover[www.azadieiran2.wordpress.com].pdf

.

دانلود با لینک مستقیم

دانلود از سرور MediaFire

*****

کتاب نقد قرآن (ویرایش نخست)

دانلود با لینک مستقیم | دانلود از سرور MediaFire

*****

کتاب «نقد احکام حقوقی ، سیاسی و اقتصادی اسلام»

دانلود با لینک مستقیم | دانلود از سرور MediaFire

*****

 کتاب «دموکراسی ، آزادی ، عدالت ،اخلاق»

دانلود با لینک مستقیم | دانلود از سرور MediaFire

*****

hpip.blogspot.com[ayadieiran.wordpress.com]linkbezarBoniad Eyromlu_www.azadieiran2.wordpress.commahakLED_azadieiran2-wordpress-com

 

14 دیدگاه (+مال خودتان را بیافزایید؟)

  1. دنبالک: کتاب «نقد قرآن نوشته «دکتر سها | «دانلود همهٔ کتاب‌های ممنوعه در ایران
  2. elnaz
    اکتبر 19, 2015 @ 18:17:23

    salam.man in ketabo khondam albateh noskheye ghablish ro,vaghan ketab por va peymooni hast.badam nemiad dobareh bekhoonam makhsoosan ke chiz haee ham ezafeh shodeh behesh,mersi az safheye khubi ke darin.elnaz

    پاسخ

  3. shahrokh
    اکتبر 21, 2015 @ 09:47:49

    نمیدونم چطوری وبه چه زبانی ازتون تشکرکنم.کارتون کمترازاون مظلومانی که درزندانهاشکنجه و…میشوندنیست.واقعا وظیفه تون روبه وطن ونسل فردای ایران عزیزانجام داده اید.دیگه باقیش باما مردم درخواب هست که یوغ بدبختی ونادانی روازگردنمون بردارم.تندرست وپرتوان اشید.

    پاسخ

  4. شاه
    نوامبر 14, 2015 @ 16:27:28

    جیگر تو رو من بخورم تو خیلی به درد میخوری به کارت ادامه بده جا نزنیا ی وقت خدمت بزرگی میکنی تا اندازه ای که شاید خودت خبر نداری من قبلا اعتقاد داشتم ولی الان صد در صد فهمیدم با این سایت که دین حالا هر دینی خرافاته و خدا با هیچکی حرف نمیزنه و نزده و نخواهد زد امام زمانی در کار نیست من بعدش قرانو پاره کردم سنگ نشدم خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

    پاسخ

    • majid
      اوت 26, 2016 @ 13:09:32

      گریتون نزدیکه به حول و قوه الهی

      پاسخ

      • ُSina TPR
        دسامبر 12, 2016 @ 20:54:52

        شما به عنوان یک مسلمان باید به راه راست هدایت شدن دشمنان اسلام رو بخواهین اما دارین نفرین میکنین این باعث میشه که چهره ی دينتون رو از همین چیزی که هست بدتر نشون بدین.

    • ُSina TPR
      دسامبر 12, 2016 @ 20:52:24

      اعتقادات هر کس قابل احترامه اشکالی نداره که به قرآن اعتقاد ندارین اما پاره کردن قرآن و توهین به اعتقادات دیگران کار شایسته ای نیست. و خوشحالم که ديدتون نسبت به جهان گسترده تر شده

      پاسخ

  5. Sdsa Sdsa
    ژوئن 11, 2016 @ 06:17:59

    مرگ بر همه آخوندهای دیکتاتور.درود بر دکتر سها.من قبلا خیلی فریب آخوندهای دغلباز را خوردم ولی دکتر سها من را نجات داد تا به فنا نروم و حرف هیچ آخوندی را قبول نکنم.کتاب نقد قرآن واقعا معجزست.دمت گرم دکتر.زنده باشی.

    پاسخ

    • مرصاد
      سپتامبر 08, 2016 @ 21:11:18

      عزیزان دل من با خوندن کتاب ها دکتر به این نتیجه رسیدمکههیچ دینی نداشته لاشم و همیشه اینو ملکه ذهنم قرار دادم کاری به این موضوعاتمزخرف نداشته باشم و تعصبم روروی هر موضوعی کنار بزارم و فقط از فکر و منطقم استفاده کنم و اینو به همه توصیه میکنم. . ##هیچ انسانی نه دشمن من استنه دوستمن همه انسان ها مانند معلمی هستند کهباید از انان اموخت###حالا این اموختن میتونه برداشت مستقیم از خوبی ها باشه یا برداشت بلکس از بدی ها موضوعات و کتاب ها هم همین گونه هستند به امیدموفقیت یادتون باشه طوری زندگی کنید که ازاد باشیداما ازادی دیگران رو خراب نکنید و اینکه به هرکسی با هر اعتقادی احترام گذاشت اما با افرادی که میخواهند با افکار و تعصبات خود دیگران رو کنترل کنند باید بشدت برخورد کرد… موفقیت فقط و فقط با تلاش بدست میاد

      پاسخ

  6. shahrooz
    سپتامبر 07, 2016 @ 09:27:26

    فکنم پیامبر اسید برمیداشته با اون توهماتش

    پاسخ

  7. عرفان
    اکتبر 07, 2016 @ 07:24:47

    این کتاب نقد قرآن کجاش علمی و مستدله؟ واقعا وجدانا کجاش منطقی و عقلی است؟ من صد و بیست صفحه ازش خوندم تا حالا که یک حرف حساب و یک جمله با معنا نیافتم. به نظرم بسیار کتاب بی محتوا و مسخره ایست و نویسنده اش فقط با کلمات بازی کرده و سفسطه آورده است. اگر قرآن از جانب خدا نمی بود، شما نمی آمدید بعد از چهارده قرن چند صد صفحه کتاب بنویسید و حتی نتوانید یک جمله ی بامعنا و مفهومی بیاورید! قرآن درست ترین و در دسترس ترین کتاب دنیاست و همین حقانیت آن را ثابت می کند.

    پاسخ

  8. محسن
    دسامبر 14, 2016 @ 09:41:59

    سلام به همه
    من بارها و بارها مشکلات بزرگ و حل نشدنی ام را توسط قرآن حل شده و برطرف شده دیدم.

    1) ده سال پیش در دانشگاه فردوسی مشهد قبول شدم و ثبت نامم نکردند و گفتند تو تبعه خارجی هستی و اتباع خارجی در اون سال حق شرکت در آزمون را نداشتند، لذا ثبت نامم نکردند. خیلی دلم شکست. به برکت ختم قرآن، یک بخش نامه از وزارت علوم اومد به دانشگاه مون که اتباع عراقی کد 6 را ثبت نام کنید. وقتی ثبت نامم کردند، معاون روابط بین الملل دانشگاه مون گفت که تو حتما پارتی بزرگی در تهران داری!

    2) ترم شش دانشگاه بودم که معاونت آموزش کل دانشگاه من را احضار کرد و گفت تو چطور خارجی هستی که به دانشگاه پول نمی دهی؟ باید مبلغ یک میلیون و دویست هزار تومان به دانشگاه واریز کنی( هزینه پنج ترم گذشته) و ترم ششم را نیز حذف کردند و جلوی تحصیلم را گرفتند.

    وضع اقتصادمون خیلی خراب بود و اصلا این پول را نداشتیم. خیلی پیش خدا گریه کردم. تابستان شده بود که یک شب در عالم رویا و خواب، یکی من را با اسم صدا زد و گفت زیارت عاشورا بخوان تا مشکلت حل بشود.

    به برکت زیارت عاشورا، همون هفته یک مشتری خیلی خوب برای خرید خانه مان اومد. خانه ی مان را دو سال برای فروش گذاشته بودیم اما چون کهنه ساخت بود، به قیمت مناسبی نمی خریدند، اون هفته مشتری اومد و خانه مان را 17 میلیون و نیم خرید. پدرم مبلغ یک میلیون و دویست به من داد برای دانشگاه. سپس به لطف خدا یک خانه خیلی خیلی خوب به مبلغ 16 میلیون تومان خریدیم. یعنی سه تا معجزه رخ داد. هم فروش خانه قدیمی مان به قیمت بالا ، هم جور شدن پول دانشگاهم، هم خریدن یک خانه خیلی بهتر با قیمت پائین تر!

    3) سال گذشته در ایستگاه قطار تهران بدجور گیر کرده بودم. ساعت یک و نیم شب بود و یک ربع دیگه قطار مشهد حرکت می کرد و باید برمی گشتم به سمت خونه. ولی متاسفانه به خاطر یک مشکل کوچک در پاسپورتم، مامورین اجازه نمی دادند وارد قطار بشوم. حتی نزدیک بود دستگیرم کنند چون معتقد بودند من جرم کرده ام. اما من هیچ جرمی نکرده بودم. از طرفی پول بسیار ناچیزی در ته جیبم مانده بود و اگر قطار را از دست می دادم پول نیز برای خرید بلیط دیگر نداشتم. همچنین عابر بانکم را نیز نیاورده بودم. وضع بدی داشتم. واقعا وضع بدی بود.

    حدود یک ربع وقت داشتم. یادم اومد که پیامبر خدا فرموده اند: هر وقت مشکلات به شدت به شما هجوم آوردند به قرآن پناه ببرید.
    قرآن کوچکی در کیفم بود اون را گرفتم و در سالن ایستگاه قطار گریه کردم. خدا می دونه راست می گم. گفتم خدایا گیر کردم. اگر قطار بره پول ندارم بلیط بخرم، آبرویم در خطره. خودت به دادم برس. همون لحظه به یادم اومد که کارت دانشجویی ام در کیفم هستش. سریع کیفم را باز کردم و کارت دانشجویی ام را نگاه کردم دیدم خیلی کهنه شده ولی بازهم غنیمت بود. لذا کارت دانشجویی ام را بهمراه بلیط به مامور قطار نشان دادم. مامورها که دفعه پیش با من خیلی بدرفتار بودند این دفعه هیچی نگفتند و اجازه دادند وارد قطار بشوم.

    دوستان عزیز، این اتفاقات برای من حجت و دلیل شده اند که خدا وجود داره. به بنده هایش توجه می کنه و عنایت می کنه.

    پاسخ

  9. محسن
    دسامبر 14, 2016 @ 10:04:58

    ما نباید بخاطر اشتباهات چند تا آخوند و یا سیاستمدار و … نتیجه اشتباه بگیریم.
    خدا یقینا وجود داره و خالق این کائنات هستش.

    خالق این کائنات و مخلوقات باید شعور زیادی داشته باشه که تصادفی و اتفاقی خلق نکرده. مثلا قلب و کلیه و کبد و … من و تو مثل هم خلق شده اند. این نشان می ده که خالق ما شعور زیادی داره.

    زمین ما با دقت خاصی به دور خورشید داره می چرخه. همین طور ماه با دقت خاصی به دور زمین می چرخه. این ها نشون دهنده شعور و درک بالای خالق این زمین و ماه و خورشید هستش.

    محتویات ژنتیکی داخل سلول های ما اون قدر پیچیده و دقیق هستند که محال هست طبیعت اون ها را خلق کرده باشد. محال هست خود بخودی خلق شده باشند. باید یک خالقی حکیم و با بینش بسیار بالا ژن های اندام های مختلف بدنمان را آفریده باشد.

    آخه در گرفتاری ها و سختی ها و مشکلات زندگی، به غیر از خدا چه کسی پناهگاه ما هستش؟

    چرا بخاطر اشتباهات برخی افراد دیگر و یا حکمت هایی که نمی دونیم، عجولانه تصمیم می گیریم و خودمان را از اصل خدا به غفلت می اندازیم؟

    این خداوند ما – این خالق طبیعت و کائنات با عظمت – خیلی مهربان هست. تا وقت داریم به سمتش برگردیم. خودمون را به گناهان و امور پست آلوده نکنیم.

    پاسخ

پاسخی بگذارید

