کتاب صوتی «پس از ۱۴۰۰ سال»

Pas Az 1400 Sal_Sh.Shafa [www.azadieiran2.wordpress.com]

دانلود کتاب صوتی «پس از هزار و چهارصد سال» نوشته «دکتر شجاع الدین شفا»
آنچه هر ایرانی هزاره سوم میباید درباره واقعیت های چهارده قرن تاریخ اسلامی کشورش بداند.

در آشفته بازار سرگشتگی ها و راه گم کردگی های کنونی جامعه ایرانی و در گرماگرم دگرگونی اجتماعی و فرهنگی سرنوشت سازی که امروزه این جامعه از سر میگذراند تا از ورای آن راه فردای خود را بجوید، جامعه ایرانی بویژه نسل جوان آن، بیش از هر زمان دیگر مشتاق دستیابی به آگاهی هایی است که اگر برای جوامعی دیگر در بخش پیشرفته جهان امروز، هم شناخته شده اند و هم به آسانی قابل دسترسیند، در دنیای دربسته اسلامی آنهم در دربسته ترین بخش آن، برای او همچنان ناشناخته نگاه داشته شده اند و بر پایه چنین آگاهی ها این نسل جوان خواستار دریافت پاسخ هایی روشن به پرسش هایی است که اگر هم اجازه گرفتن آنها بدو داده نمی شود، ولی همچنان وجود دارند و همچنان در انتظار دریافت پاسخ هایی هستند که میباید دیر یا زود، بدانها داده شود.

کتاب «پس از هزار و چهار صد سال» توسط یکی‌ از کاربران وبلاگ آزادی ایران بازخوانی شده است. ضمن سپاس از ایشان، هم اکنون این کتاب به مدت زمان حدودا ۲۲ ساعت آماده دانلود می‌باشد.Pas Az 1400 Sal_Sh.Shafa [www.azadieiran2.wordpress.com]

 

دانلود از سرور MediaFire

بخش اول / بخش دوم / بخش سوم / بخش چهارم

*****

برای دانلود نسخهٔ پی‌ دی ف‌‌‌ این کتاب اینجا کلیک کنید

برای دانلود دیگر آثار «شجاع الدین شفا» اینجا کلیک کنید

hpip.blogspot.com_azadieiran2.wordpress.comBoniad Eyromlu_www.azadieiran2.wordpress.commahakLED_azadieiran2-wordpress-com

 

15 دیدگاه (+مال خودتان را بیافزایید؟)

  1. بی خدا
    دسامبر 15, 2013 @ 08:59:23

    اززحمات شما سپاسگزارم
    متاسفانه قسمت سوم دانلود نمیشه من این کتاب رو کامل خوندم.ولی برای برخی دوستان که حوصله مطالعه ندارند کتاب صوتی مفیده ضمن اینکه ازطریق گوش دادن مطلب بیشتر به خاطر میمونه.اگر ممکنه لینک دانلود روبرسی بفرمایید.باسپاس فراوان

    پاسخ

  2. احمد
    فوریه 04, 2014 @ 08:45:59

    سلام من دیشب قسمت اول را دانلود کردم مشکلی نداشت بعد که خواستمقسمت های دیگر را دانلود کنم یوزرنیم و پسوورد می خواست چه کار کنم؟

    پاسخ

    • azadieiran2
      فوریه 11, 2014 @ 15:57:37

      با درود

      دوست گرامی‌ قبلا هم عرض کردم هیچ یک از فایل‌های وبلاگ آزادی ایران احتیاج به پسورد و یوزر ندارد . احتمالا مشکل از vpn یا پروکسی شماست .

      پیروز باشید

      پاسخ

  3. دنبالک: کتاب «افسانه خدایان نوشته «شجاع الدین شفا | «دانلود همهٔ کتاب‌های ممنوعه در ایران
  4. keristofer
    ژانویه 13, 2015 @ 02:01:16

    خسته نباشید من فقط قسمت اول رودانلود کردم بقیشون یوزر وپسوورد میخواد اگه امکانش هست برام بفرستید به ایمیلم البته هرموقعی که فرصت داشتید .. قبلا» از زحماتتون سپاسگذارم NOT GOD

    پاسخ

  5. رسول
    فوریه 22, 2015 @ 15:36:46

    با سلام برای من هم دانلود نمی شود البته از فیلتر شکن استفاده می کنم میشه به آدرس ایمیل من هم بفرستید با تشکر

    پاسخ

  6. سامان
    مارس 23, 2015 @ 22:03:52

    به آدرس ایمیل من ارسال بفرمایید , با سپاس

    پاسخ

  7. دياكو
    ژوئیه 09, 2016 @ 18:25:20

    صميمانه وبى نهايت سپاسگذارم از اين كاروروش وبينش در آگاهى بخشيدن به هموطنان

    پاسخ

  8. st
    اوت 05, 2016 @ 15:24:33

    خیلی خسته کننده بود صدای گوینده هم خیلی گوش رواذیت میکرد و صدا های اضافی همراه گویندگیش هست بطور کلی من تاریخ اسلام رو خونده بودم در چند جای دیگه بنظرم خیلی مطالب رو کش داده و نکته هایی که باهاشون مشکل داره رو واضح شرح نداده و بیشتر جاها فکر میکنی داری تاریخ طبری میخونی من فکر میکنم ایشون باید در مورد مشکلاتشون با اسلام واضح تر و سریعترن صحبت کنند نه اینکه همه مطالب رو نکنته به نکنته بگن بعد یجایی بین تمام تاریخ رو پیدا کنند و روش اشکال بزارن منکه زیاد کتاب میخونم بزور تحمل کردم تا تموم بشه

    پاسخ

  9. آريا
    نوامبر 09, 2016 @ 04:28:02

    با سلام و خسته نباشيد و تشکر از سايت پر محتوا و خوبتون
    خواستم خواهش کنم از بخش اول قسمت همسر پيامبر و موضوع حجاب و از بخش سوم آغاز مبارزه 1400 ساله فرهنگي و کل بخش چهار را برام ايميل کنيد
    با سپاس فراوان

    پاسخ

  10. Araz
    دسامبر 29, 2016 @ 07:22:15

    درود خسته نباشید به شما ..
    دوست عزیزی که زحمت کشیدی کتاب رو بصورت صوتی به سایت عرضه کردی..
    این دوست عزیز حتی درتلفظ کلمات فارسی خیلی اشتباه میکنند نصف کلمات اشتباه گفتن ..
    درضمن یه کسی باشه صداش خوب باشه ایشون انگار صداشون تراکتوره

    پاسخ

پاسخی بگذارید

