«کتاب صوتی ۲۳ سال» اثر «علی‌ دشتی»

23 years_A.Dashti_Audio Book [www.azadieiran2.wordpress.com]

دانلود «کتاب صوتی ۲۳ سال» اثر «علی‌ دشتی»

صدها کتاب چون «حلیه المتقین» و «جنات الخلود» و «انوار نعمانی» و «مرصاد العباد» و «قصص الانبياء» و «قصص العلماء» در ايران هست که تنها يکی از آنها برای مسموم کردن و تباه کردن افکار ملتی کافی است. انسان عاقل در تب معجزه تراشی به کلی عقل خود را کنار می گذارد. می داند محمد چون ساير مردم گرسنه می شد و غذا می خورد و طبعا باز مثل مردم برای قضای حاجت بيرون می رفت. ولی در اينجا ديگر غيرت دينی به او اجازه نمی دهد خاموش نشيند، لذا مدعی می شود که هنگام قضای حاجت سنگ و درخت از جای خود حرکت می کردند و دور وی حصار می کشيدند که از نظر مردم پنهان باشد و شگفت اينکه به قوه واهمه آنان اين فرض راه نيافته است که بگويد او غذا نمی خورد تا محتاج بيرون رفتن باشد.

کاربران و بازدیدکنندگان گرامی‌ :
کتاب ۲۳ سال اثر برجسته علی‌ دشتی به همّت یکی‌ از کاربران وبلاگ آزادی ایران به صورت صوتی بازخوانی شده است .ضمن سپاس از ایشان ، هم اکنون این کتاب با مدت زمان ۹ ساعت با کیفیت عالی‌ ( در سه‌ فایل زیپ شده) و کیفیت متوسط و حجم پائین ( در یک فایل زیپ شده) آمادهٔ دانلود از سرور مدیافایر می‌باشد .

23 years_A.Dashti_Audio Book [www.azadieiran2.wordpress.com]

دانلود از سرور MediaFire ( کیفیت عالی‌ )   :

بخش اول    /      بخش دوم       /      بخش سوم

*******

 دانلود از سرور MediaFire ( به صورت یکجا وکیفیت متوسط )

*******

 دانلود از سرور MediaFire ( به صورت ۲۱ فایل جداگانه وکیفیت متوسط )

01 / 02 / 03 / 04 / 05 / 06 / 07 / 08 / 09 / 10 / 11 / 12  / 13 / 14 / 15 / 16 / 17 / 18 / 19 / 20 / 21

*******

همچنین می توانید «فایل پی‌ دی اف کتاب ۲۳ سال» و «دیگر آثار علی‌ دشتی» را از اینجا دانلود کنید

hpip.blogspot.com_azadieiran2.wordpress.comBoniad Eyromlu_www.azadieiran2.wordpress.commahakLED_azadieiran2-wordpress-com

33 دیدگاه (+مال خودتان را بیافزایید؟)

  1. بی خدا
    دسامبر 15, 2013 @ 09:15:00

    بادرودوسپاس
    متاسفانه لینکهای دانلودمشکل دارند.

    پاسخ

    • azadieiran2
      دسامبر 15, 2013 @ 09:58:46

      با درود

      دوست گرامی‌ لینک‌ها همه سالم هستند ، اگر از فیلتر شکن استفاده می‌کنید، فیلتر شکن خود را تغییر دهید یا به روز کنید.برای دانلود هم از نرم IDM استفاده کنید.پیروز باشید

      پاسخ

  2. azadieiran2
    دسامبر 18, 2013 @ 11:32:02

    دوستان گرامی‌ ، فایل‌های صوتی کتاب ۲۳ سال به صورت جداگانه در همین پست قرار گرفت

    پاسخ

  3. pooyan
    دسامبر 23, 2013 @ 12:41:28

    salam
    part 2 of 21 book 23 years erorr
    tanks

    پاسخ

  4. دنبالک: کتاب «سیری در زندگی‌ سیاسی و ادبی‌ علی‌ دشتی | «دانلود همهٔ کتاب‌های ممنوعه در ایران
  5. دنبالک: کتاب «سیری در زندگی‌ سیاسی و ادبی‌ علی‌ دشتی | «دانلود همهٔ کتاب‌های ممنوعه در ایران
  6. hassan
    ژانویه 18, 2014 @ 14:16:30

    با سلام و خسته نباشید به خاطر کار با ارزشی که انجام می دهید و به همین بر خود لازم دیدم از شما تشکر کنم و مراتب قدردانی خودم را به واسطه اینکار ارزشمند اعلام دارم . دوستی در پست قبلی اعلام کرده بود که لینک ها خراب است . من هم بخش اول قسمت با کیفیت را امتحان کردم لینک خراب است . به همین دلیل مجبور شدم لینک یکجا و کیفیت متوسط را دانلود کنم . لازم به ذکر است که از وی پی ان سالم و همین طور از اینترنت دانلود منیجر استفاده می کنم و تا به امروز مشکلی با انها نداشتم . موفق باشید .

    پاسخ

    • azadieiran2
      ژانویه 23, 2014 @ 15:15:51

      با درود

      از لطف شما سپاس گذارم

      دوست گرامی‌ لینک‌ها رو چک کردم ، همه سالم هستند . شما با یه سیستم دیگه امتحان کنید ، از IDM هم استفاده کنید ، نتیجه رو به من هم اطلاع بدید لطفا

      پیروز باشید

      پاسخ

  7. محمد
    فوریه 16, 2014 @ 00:31:38

    درودبرایران بزرگ:باهیچ نرم افزاری بارگیری نمیشه،چندین بارآزمایش کردم،باخودفیلترشکن وب فریراینکاروکردم،که کلی زمان برد.
    براسایرین لینکاتون ودرست کنین.
    باسپاس فراوان

    پاسخ

  8. دنبالک: دانلود کتاب ممنوعه بهمراه فایل صوتی کامل 23 سال | من آزادم
  9. دنبالک: دانلود کتاب ممنوعه بهمراه فایل صوتی کامل 23 سال | من آزادم
  10. دنبالک: دانلود کتاب ممنوعه بهمراه فایل صوتی کامل 23 سال | من آزادم
  11. دنبالک: دانلود کتاب ۲۳ سال | دانلود همهٔ کتاب‌های ممنوعه در ایران
  12. محمد
    آوریل 04, 2014 @ 18:26:58

    درود بر شما دوست عزیز من با سایفن وصل شدم متاسفانه از 21فایل شما 11 تاشو دانلود کرم ولی باز نمیکنه تغریبا سایز فیلهاهم درسته چون هر کدامو چند بار کرفتم..در مورد فایل تکیتون اونم نمیشه دانلود کرد حتا باidm نشد لطفا راهنمایی کنید . یااگر روی سرور دیگری هست بگوید ممنون میشم
    لینکهایی که کرفتم وفایلشون خرابه شمارهای2و4و6و7و11و16و17و18و19و21 هستن

    پاسخ

  13. دنبالک: کتاب «پنجاه و پنج نوشته «علی‌ دشتی | «دانلود همهٔ کتاب‌های ممنوعه در ایران
  14. محمد
    آوریل 05, 2014 @ 18:10:27

    درود برشما
    سپاس گذارم از محبتتون لطف کردین کرفتم درست بود

    پاسخ

  15. shooride
    آوریل 12, 2014 @ 01:04:08

    با سلام و احترام خدمت شما و هر عزیز دیگری که به امید رقم خوردن روزهایی بهتر از آنچه که در زمان حال درش غوطه وریم و ……. . وقت عالی , متعالی . با تشکر فراوان از بابت فایل های فشرده و با کیفیت کتاب صوتی 23 سال . بنده هر 3 فایل رو دریافت کردم . هر 3 فایل و لینک هایشان در نهایت سلامت و کیفیت اجرا شده و در حال بهرمندی از مطالب آن میباشم.

    پاسخ

  16. حسین
    مهٔ 20, 2014 @ 11:29:12

    درود. از سرور مدیا فایر و با استفاده از انتی فیلتر اکسپت شیلد به راحتی دانلود شد. با سپاس فراوان از دست اندر کاران این کار ارزشمند.

    پاسخ

  17. nooshin
    ژوئن 06, 2014 @ 20:44:14

    dorood bar shoma mishe lotfan file haye sotiye ketab ro vaseye man mail konid vaghean har kari kardam dl nashod
    pishapish az lotfetoon mamnoonam

    پاسخ

  18. torreto
    ژوئیه 16, 2014 @ 04:30:14

    Binazir bod , merci

    پاسخ

  19. ebrahim
    اکتبر 03, 2014 @ 23:27:32

    با تشکر از زحمات شما

    پاسخ

  20. ebrahim
    اکتبر 03, 2014 @ 23:36:58

    با سلام من چندین کتاب چه صوتی یا پی دی اف را خیلی راحت دانلود وباز کردم ولی اگردرفایلی باشد که اسم فایل فارسی نوشته باشد فایل زیپ باز نمی شود -اسم حتما لاتین باشد

    پاسخ

    • azadieiran2
      دسامبر 08, 2014 @ 15:05:24

      با درود به شما

      دوست گرامی‌ تا آنجا که به خاطر دارم به هیچ عنوان از حروف فارسی در نام گذاری فایل‌ها استفاده نشده است . اما اگر با چنین مشکلی‌ مواجه شدید حتما بفرمایید تا اصلاح کنم

      پیروز باشید

      پاسخ

  21. lمهدی
    فوریه 14, 2015 @ 19:24:04

    سلام من میخوام دانلود کنم ازم یوزرنیم و پسورد میخواد چه کار کنم؟

    پاسخ

  22. ا. محقق
    سپتامبر 06, 2015 @ 10:40:02

    درود برتو عزیز وتشکروقدردانی از محبتتان
    عزیز باvpnبدون vpn — با سایفن بدون سایفن متاسفانه جواب نگرفتم برای 23 سال گویا // لطفا راهنمایی بفرمایید چگونه مشکل را حل کنیم . سپاس

    پاسخ

  23. ali
    نوامبر 04, 2015 @ 08:37:35

    سلام میدونم فرستادن به ایمیل این همه متقاضی کار مشکلیه پس واقعا خسته نباشید
    هر کاری کردم با دوتا فیلتر شکن مختلف و با دوتا سیستم مختلف به خدا نتونستم فایل صوتی 23 سال دانلود کنم وگر نه مزاحم نمیشودم
    به خدا شرمنده ام که تقاضا میکنم ولی اگر لطف کنید برام ایمیل کنید شرمندم میکنید

    پاسخ

  24. ali
    نوامبر 04, 2015 @ 09:02:34

    باسلام و خسته نباشید مجدد من هنوز ایمیلی در یافت نکردم
    شرمنده ام که تقاضا میکنم / باور کنید با هر روشی که فکرش بکنید سعی کردم فایل صوتی کتاب 23 سال رو دانلود کنم ولی نتونستم . اگر لطف کنید به ایمیلم ارسال کنید شرمندم میکنید با سپاس

    پاسخ

  25. آریو
    آوریل 14, 2017 @ 14:19:38

    سپاس گزار از کار با ارزشی که انجام داده اند این انسان شریف و زحمت کشیده اند و نسخه صوتی این کتاب را منتشر کرده اند

    به امید آزادی زمین از انسان های جاه طلب

    پاسخ

پاسخی بگذارید

