دانلود کتاب «یادهای زندان»

Yadhaye Zendan_F.Saabet_www.azadieiran2.wordpress.com

دانلود کتاب «یادهای زندان» نوشتهٔ «فریبا (فائزه) ثابت»

کتاب «یادهای زندان» خطرت هفت سالٔ دوران زندان فریبا (فائزه) ثابت در زندان‌های جمهوری اسلامی است .فریبا ثابت در سال ۱۳۶۲ با دختر هشت ساله اش ، سحر ، به زندان میرود و تا یک سال و نیم او را در کنار خود دارد .انتقال فریبا ثابت به زندان عادل آباد شیراز در سال ۱۳۶۵ از جالب‌ترین بخش‌های این کتاب است .

در بدو ورود به این زندان، فریبا متوجه می‌شود که «ممنوع‌الحرف مطلق» است. یعنی حتی اجازه‌ی سلام گفتن به کسی را ندارد. چند تن از دوستان قدیمی هم‌دانشکده‌ای را می‌بیند که رفتاری بیگانه با وی دارند. بعد‌ها یکی از آن‌ها سرگذشت غم‌انگیزشان را در آن جهنم برای فریبا تعریف می‌کند. فشار‌ها در این زندان به مراتب بیشتر از اوین و طاقت‌فرساست.

Yadhaye Zendan_F.Saabet_www.azadieiran2.wordpress.com

دانلود با لینک مستقیم

دانلود از سرور MediaFire

hpip.blogspot.com_azadieiran2.wordpress.comBoniad Eyromlu_www.azadieiran2.wordpress.commahakAzadieiran2.wordpress.com

2 دیدگاه (+مال خودتان را بیافزایید؟)

  1. آواره در آمستردام
    سپتامبر 15, 2013 @ 14:09:55

    ممنون

    پاسخ

  2. Alex
    سپتامبر 26, 2013 @ 08:34:01

    من نه طرفدار خمینی هستم نه کسی دیگه ولی خانم ثابتی که این همه مظلوم نمائی می کنی خودت در آن حزب لعنتی باعث مرگ چه کسانی امثال پدر من و پدر های ما نشدید. من هم غم دارم و خون پا گیر است، پا گیر امثال شما و فرزندانتان. بهشت و جهنم چرت و پرتی بیش نیست این دنیا دار مکافات است، کشیدی و کشیدین، خود کشی کردین و سوختین به درک من و امثال من هم سوختیم. کتابت را اگر بشود کتاب نامید که جز قلم فرسائی چیز دیگری نیست 3 بار خواندم که سریع قضاوت نکنم ولی در این سیاه نامه اشاره ای به اینکه مسبب کشته شدن چه کسائی شدین و چه خانواده هائی رو آواره و بد بخت کردین نکردی.
    من از 5 سالگی پشت در آن اندرزگاه اوین برای ملاقات پدرم بودم به چه گناه به گناه حضور آدمهای وطن فروشی مثل شما.
    برای اولین بار از خواندن بدبختی یک نفر ایرانی نما خوشحال شدم.

    پاسخ

پاسخی بگذارید

