ماهنامه «روشنگر» شماره ۷۱

mahnameh-roshangar-71_www-azadieiran2-wordpress-com

دانلود» ماهنامه روشنگر» شماره» ۷۱ « به سردبیری «سیامک ستوده»
فهرست مطالب این شماره :
آیا خشونت عنصر لاینفک…؟
جنایت استعمار و کارزار بایکوت اسرائیل
سرمقاله
نه آرامی‌ها در سوئد
اعتصاب قاضی‌ شاهرخ زمانی‌
نقدی بر پیرمرد و دریا
شعر
داستان
یک افغانستان داستان
بخشی از گزارش جشن تولد مترو
صد و هشتاد و پنجمین تولد مارکس
نامه‌های رسیده از شما
پناهجویان در یونان
شبیه سازی سلول‌های بنیادی
انتخابات ریاست جمهوری
کمپین جنگ علیه تنگدستی
اعتصاب غذای‌ دانشجویان کابل
نام نویسی رفسنجانی‌
در غوغای ثبت کاندیداها
چرا کودکان پناهندگان افغان در ترکیه خودکشی می‌‌کنند
تاریخ اسلام
جلوگیری محافظه کاران
کشتزار‌های عمومی‌
فداییان اسلام

roshangar-71_www-azadieiran2-wordpress-com

دانلود با لینک مستقیم

همچنین می توانید» ۷۰ شمارهٔ قبلی‌ ماهنامه روشنگر» را از اینجا دانلود کنید

hpip.blogspot.com_azadieiran2.wordpress.comBoniad Eyromlu_www.azadieiran2.wordpress.comAzadieiran2.wordpress.com

۱ دیدگاه (+مال خودتان را بیافزایید؟)

  1. zdiako7
    ژوئن 07, 2013 @ 18:43:51

    با درود و خسته نباشید من کتاب پس از هزار چهار صد سال لازم دارم هر کاری کردم نتونستم دانلود کنم لطفا اگر امکانش هست کتاب برام ایمیل کن با تشکر دورود فراوان

    Sent from Samsung tablet با درود و خسته نباشید من کتاب پس از هزار چهار صد سال لازم دارم هر کاری کردم نتونستم دانلود کنم لطفا اگر امکانش هست کتاب برام ایمیل کن با تشکر دورود فراوا

    Sent from Samsung tabletدانلود همهٔ کتاب‌های ممنوعه در ایران wrote:

    پاسخ

پاسخی بگذارید

