دانلود «مجموعه برنامه‌های رضا فاضلی»

Reza Fazeli _174 Telecast [www.azadieiran2.wordpress.com] (2)

دانلود «مجموعه برنامه‌های رضا فاضلی» 

این مجموعه شامل ۱۷۴ برنامه از برنامه‌های تلويزيوني زنده یاد رضا فاضلی است ، این ۱۷۴ برنامه در مجموع به صورت حدود ۱۵۰ ساعت فایل صوتی MP3 می‌باشد .حجم تقریبی هر برنامه ۱۲ مگا بایت و مدت زمان آن حدود ۵۲ دقیقه می‌باشد، که به سادگی‌ بر روی تلفن‌های همراه و MP3 پلیر‌ها قابل اجرا می‌باشد ، این مجموع را دانلود کنید و به دست کسانی‌ که به اینترنت دسترسی‌  ندارند برسانید تا از این طریق «خرد» را جایگزین «خرافه» کنیم.

اینجا میتوانید بیوگرافی زنده یاد رضا فاضلی را بخوانید

منبع

Reza Fazeli _174 Telecast [www.azadieiran2.wordpress.com]

دانلود از سرور MediaFire ( به صورت ۱۸ فایل زیپ شده)

*****

دانلود مجموعه اول (شامل ۱۰ برنامه)

دانلود مجموعه دوم (شامل ۱۰ برنامه)

دانلود مجموعه سوم (شامل ۱۰ برنامه)

دانلود مجموعه چهارم (شامل ۱۰ برنامه)

دانلود مجموعه پنجم (شامل ۱۰ برنامه)

دانلود مجموعه ششم (شامل ۱۰ برنامه)

دانلود مجموعه هفتم (شامل ۱۰ برنامه)

دانلود مجموعه هشتم (شامل ۱۰ برنامه)

دانلود مجموعه نهم (شامل ۱۰ برنامه)

دانلود مجموعه دهم (شامل ۱۰ برنامه)

دانلود مجموعه يازدهم (شامل ۱۰ برنامه)

دانلود مجموعه دوازدهم (شامل ۱۰ برنامه)

دانلود مجموعه سيزدهم (شامل ۱۰ برنامه)

دانلود مجموعه چهاردهم  (شامل ۱۰ برنامه)

دانلود مجموعه پانزدهم (شامل ۱۰ برنامه)

دانلود مجموعه شانزدهم (شامل ۱۰ برنامه)

دانلود مجموعه هفدهم (شامل ۱۰ برنامه)

دانلود مجموعه هجدهم (شامل ۴ برنامه)

*****

همچنین میتوانید «مراسم یادبود زنده یاد رضا فاضلی» را از اینجا دانلود کنید (از سرور MediaFire  با حجم ۱۵۴ مگا بایت)

*****

دوستان گرامی‌ در طی‌ مراحل  دانلود و اكسترکت کردن این مجموعه به هیچگونه یوزر و پسوردی احتیاج نیست

hpip.blogspot.com_azadieiran2.wordpress.comBoniad Eyromlu_www.azadieiran2.wordpress.commahakLED_azadieiran2-wordpress-com

 

48 دیدگاه (+مال خودتان را بیافزایید؟)

  1. ارهام
    فوریه 12, 2012 @ 13:24:47

    دمت گرم ایوالله
    سپاس دوست گرامی
    موفق باشی …. رضا فاضلی فراموش نشده ترین شخصیت سینمایی خواهد بود بخصوص با این برنامه هایش

    پاسخ

  2. حامد راد
    فوریه 12, 2012 @ 17:26:14

    درود دوست عزیز و گرامی
    خواستم تشکر کنم که مدام من رو مورد لطف و محبت خودتان قرار می دهید, فعالیت شما ستودنی است و امیدوارم همیشه پاینده باشید
    باز هم مرسی و ممنون و به امید آزادی
    حامد راد

    پاسخ

  3. باران
    فوریه 12, 2012 @ 22:37:49

    دوست عزیز خسته نباشی
    فکر کنم پارت ها برای داخل ایران بسیار سنگین هست. لطفا پارت ها را در بسته های 30 مگابایتی یا 50 مگابایتی قرار بدید ….
    شما کار بسیار بزرگی را انجام میدهید ضمنا هر بار یک قسمت از آنرا در سایت های اشتراکی برای تبلیغ بگذارید مثلا قسمت یکم یا پارت یکم بعد قسمت دوم یا پارت دوم همینطور تا به آخر
    البته سعی کن برای دانلود این پارت ها از همه آپلودها کمک بگیری
    هم پارت های کم حجم بگذار هم پارت های سگین حجم بگذار

    پاسخ

  4. shervin
    فوریه 12, 2012 @ 23:05:14

    montazere baghiyasham bi sabrane

    پاسخ

  5. shervin
    فوریه 12, 2012 @ 23:22:55

    ممنونم بی نهایت

    پاسخ

  6. sahand
    فوریه 13, 2012 @ 16:10:13

    آقا شا ا ا ا هكار كردين!
    دمتون گرم عزت و دولتتون پاينده!
    من اصن نميدونم چطور تشكر كنم… بابت كتابا، برنامه ها و فيلترشكنها، بابت اين همه همت و مرام و آزادگي كه در اين راه و به نيت آبادي و آزادي اين مملكت مادر مرده به خرج ميدين. به خدا از فرط نشاط، ازين آزادي نيم بندي كه به همت شما فراهم شده، ازين كه حق دانستن و آموختن به مخاطبانتون ميدين… نفسم بند اومده و اشك تو نگاهم حلقه زده كه ميبينم: هنوز مادر ميهن به بيشه دارد شير، هنوز هست نژادي كه بركشد شمشير.
    من اصن نميدونم چي بايد بگم فقط ممنونم بقدر همه اين ساليان سياهي كه در جهل و سانسور و بيخبري گذشت.
    واقعا خسته نباشيد.

    پاسخ

    • azadieiran2
      فوریه 13, 2012 @ 16:24:48

      با درود به شما دوست گرامی‌

      از لطف شما ممنونم ، وجود افرادی همچون شما باعث دلگرمی‌ همهٔ ماست و من با نوبه خودم به داشتن هموطنی چون شما افتخار می‌کنم..دوست عزیز لطفا سعی‌ کنید بعد از دانلود این مجموعه ، آن را به دوستانتان هم معرفی‌ کنید ، و از آنها هم بخواهید که به اطرافیانشان منتقل کنند ، البته اگر شناخت کافی‌ از اطرافیان و دوستانتان دارید ، تا جائی‌ که برای شما مشکلی‌ به وجود نیاید.

      با آرزوی سلامتی‌ ، سربلندی و سر افرازی برای شما و خانواده گرامیتان

      پاسخ

  7. محسن
    مارس 01, 2012 @ 13:58:55

    واقعا دمت گرم من تقريبا همه کتابها رو با موبايل دانلود کردم اما تاريخ طبري رو نتونستم اگه امکان داره برام ابميلش کن با سپاس فراوان دوست و برادر مهربان

    پاسخ

    • azadieiran2
      مارس 01, 2012 @ 14:22:26

      با درود به شما

      دوست گرامی‌ متاسفانه تاریخ طبری حجمی معادل ۵۰۰ مگا بایت دارد و ارسال آن از طریق ایمیل ممکن نیست! متأسفم

      پاینده و موفق باشید

      پاسخ

  8. نیما
    مارس 30, 2012 @ 08:55:04

    با درود و تشکر
    اگر امکان دارد لینک تورنت این مجموعه را قرار دهید تا به راحتی از طریق تورنت بتوان دانلود کرد
    بدلیل سرعت کم و حجم هرپارت نمی توان به راحتی دنلود را انجام داد

    با سپاس

    پاسخ

  9. پسرکرد
    مهٔ 22, 2012 @ 20:03:49

    سایت مدیافایر اکانت شمارو بسته؟نمیشه دانلود کرد

    پاسخ

  10. parmida
    ژوئیه 02, 2012 @ 16:15:30

    با سلام من فقط یک چیز میتونم به شما بگم شما امنیت نمی خواین شما دوست دارید برده باشید شما رضا شاه را میخواهید تا مثل خر از تون کار بکشه.جوتون زیاد شده میدونم

    پاسخ

    • امیر
      سپتامبر 02, 2012 @ 17:20:12

      تو جوت زیاد شده که اینجوری عرعر میکنی اسم واقعیت چیه؟ غضنفر؟؟!!!! تو چند سالته؟؟ انقلاب شما؟!! ولایت شما؟!! کی انقلاب به اسم شما شد؟؟ ولایت هم تو سرت بخوره کوس کش کیر تو ولایت و دینت باشه لاشی

      پاسخ

  11. parmida
    ژوئیه 02, 2012 @ 16:21:19

    شما الان رو مغز جونا هستین اما موقعه ای که خرتون از بل بگذره یادتون میره من فقط یک چیز میگم از امثال من در ایران زیاده وما اجازه نمی دیم انقلابی که با هزار زحمت به دست اومده از بین بره ما همه سختی ها و تحریم ها رو به جون می خریم اما برای یک لحظه هم شده نمی زاریم انقلاب ما رو ولایت ما رو ببرین

    پاسخ

  12. parmida
    ژوئیه 02, 2012 @ 16:23:09

    ما سوخته دلان ساکن کوی غم ودردیم در رفاقت شکست خورده ولی توبه نکردیم.

    پاسخ

  13. sheytonak
    ژوئیه 02, 2012 @ 16:31:12

    با سلام چرا هرچی از این کتاب ها دانلود میکنم روی لب تا بم اجرا نمی شه فکر کنم همشون برای موبایل باشن

    پاسخ

  14. با خدای بی دین...
    سپتامبر 02, 2012 @ 02:01:23

    با درود سایت مدیا فایر تمام لینکها رو پاک کرده…لطفن بررسی کنید! من خیلی دنبال برنامه های آقای فاضلی بودم! تا به سایت شما رسیدم! ولی مثل اینکه فایلها پاک شدن…اگر امکانش هست یک لینک سالم جایگزین کنید و یا به ایمیل من برنامه ها رو بفرستید
    با سپاس

    پاسخ

  15. امیر
    سپتامبر 02, 2012 @ 17:05:13

    سلام لینکها خرابه لطفا لینک جدید بگزارید

    پاسخ

  16. اشکان
    اکتبر 12, 2012 @ 08:21:20

    درود بر شما
    متاسفانه فایلهای آپلود شده در مدیا فایر پاک شده
    خواهش میکنم من
    رو راهنمایی کنید جهت دریافت این مجموعه،
    آیا جای دیگری آپلود کردید؟

    پاسخ

  17. Emran
    نوامبر 02, 2012 @ 20:39:39

    سلام من نتونستم این مجموعه رو دانلود کنم چون ظاهرا از mediafire حذف شده لطفا راهنماییم کنید که چه جوری باید این مجموعه رو دانلود کنم.
    یک دنیا سپاس

    پاسخ

  18. عليرضا
    ژانویه 18, 2013 @ 06:31:29

    دانلود نميشه لطفا چارهاي بيانديشيد

    پاسخ

  19. عباس
    ژانویه 18, 2013 @ 08:31:45

    سلام
    ضمن عرض خسته نباشید . این فایلها از روی مدیا پلیر پاک شده . ولی متاسفانه انگار این سایت دیگه مسئولی نداره چون دوستان قبلی هم خیلی این مسئله رو متذکر شدن ولی کسی پاسخگو نبوده . امیدوارم که هرچه زودتر دوستان عزیز این لینکها رو اصلاح کنند .

    پاسخ

  20. armin
    ژانویه 19, 2013 @ 08:56:55

    لینکی روی پیدا نکردم ، بی زحمت ایمیل کنید

    پاسخ

  21. reza
    ژانویه 24, 2013 @ 13:01:28

    dorod bar shoma aval ke kareton aliye
    va age mishe man in barnamehaye ostado mikham ama nemitonam danlod konam age mishe behem komak konid

    پاسخ

  22. دنبالک: دانلود «مجموعه برنامه‌های رضا فاضلی به «صورت ۱۶۰ ساعت MP3″ | «Atheist
  23. bahram
    نوامبر 12, 2013 @ 19:02:01

    درود و سپاس بی نهایت از این کار ارزنده تان به امید خردگرایی مردم ایران

    پاسخ

  24. arash
    دسامبر 01, 2013 @ 18:41:53

    درودبرشما دانلود میکنم اما داخل کامپیوترم پخش نمیشه چکر باید بکنم

    پاسخ

    • azadieiran2
      دسامبر 04, 2013 @ 10:02:09

      با درود به شما

      دوست گرامی‌ برای باز کردن فایل‌ها باید از نرم افزار Adobe Acrobat Reader یا نرم افزار‌های مشابه (پی‌ دی اف خوان) استفاده کنید .

      پاسخ

  25. MostaFa Rezaei
    ژانویه 03, 2014 @ 21:28:04

    بخش 6 و 10 دانلود نمیشه .سرور میگه وجود نداره یا پاک شده

    پاسخ

  26. nh,n
    آوریل 06, 2014 @ 18:43:54

    با درود خدمت دوستان
    من الان حدود 2 ماهه که میخوام سخنان استاد خردمند فاضلی را دانلود کنم ولی نمیتونم
    لطفا منو راهنمایی کنید یا اگه فایلشو دارین برای امیل بفرستید
    ممنون از همه ی دوستان

    پاسخ

    • azadieiran2
      آوریل 10, 2014 @ 11:09:07

      با درود

      دوست گرامی‌ لینک‌ها همه سالم هستند . متاسفانه به دلیل حجم بالا امکان ارسال از طریق ایمیل وجود ندارد .

      شما از نرم افزار IDM استفاده کردید ؟

      پاسخ

  27. david
    آوریل 18, 2014 @ 23:35:19

    روحش شاد

    پاسخ

  28. کوروش
    آوریل 21, 2014 @ 12:29:29

    درود به سازندگان و گردانندگان این تارنما .. من به دنبال پیگیری آرشیوهای صوتی زنده یاد رضا فاضلی با این سایت با ارزش آشنا شدم و ممنونم که در سایت خودتان از این نوع آثار حمایت میکنید… فقط یک مورد بود که بهتردیدم عنوان کنم .در قسمت آرشیوی آثار رضا فاضلی بسیاری از آنها درمجموعه های مختلف تکراری هستند..با سپاس – کوروش هستم از کرج 26 ساله

    پاسخ

  29. کوروش
    مهٔ 03, 2014 @ 03:09:11

    ز بس که مردمک دیده دید مردم بد دگر به مردمک دیده سوءظن دارم

    عارف قزوینی

    پاسخ

  30. sjames
    سپتامبر 26, 2014 @ 18:31:06

    تنها جایی که احسساس آرامش درونی و امید به اینکه کسایی هستند که به خردگرایی و خرافه ستیزی باور دارند رو میتونم تو اینجا پیدا کنم واقعا از کتابهات و برنامه هات ممنونم مخصوصا از برنامه های صوتی بهرام مشیری . فقط یه نکته رو عرض کنم خدمت که فایل صوتی استاد فاضلی دانلود نمیشه چندبار سعی کردم اما نشد لطفا راهنمایی کنید

    پاسخ

  31. آرمان
    نوامبر 15, 2014 @ 21:33:23

    سلام.در مجموعه دوم شماره 11 و 19 مشکل داره ینی برنامه اش کامل نیست.لطفا برام این دو شماره البته کاملش رو ایمیل کنید خواهشا.من در راه خردورزی تلاش فراوانی میکنم تا همه خردورز شوند.ممنون..فقط لطفا سریتر…

    پاسخ

  32. آریا
    دسامبر 03, 2014 @ 18:49:10

    با درود خدمتت کلیه ی عاشقان کشور ایران
    کلیه ی فایلهای صوتی رضا فاضلی را دانلود کردم لطفا منو راهنمایی کنین که جه جوری میتونم اینارو تو سایت بزارم تا بقیه هم استفاده کنن
    هر کی هم خواست میتونه یه ایمیل برام بفرسته تا براش بفرستم

    اندک اندک جمع مستان میرسند

    پاسخ

  33. زندانی
    ژانویه 14, 2015 @ 14:18:44

    این فایلهای صوتی برنمه رضا فاضلی است از اولین قسمت برنامه ایشان؟ و از چه تاریخی است؟

    پاسخ

  34. کیان
    مهٔ 24, 2015 @ 12:18:07

    مردم ایران از اول تاریخ تاکنون مردمی سخنور بوده ان و مانند طوطی دانا.
    اما سالهاست که خصلت تقلید این طوطی رشد کرده.
    قفسی که ما را احاطه کرده و چادری که قفس را پوشانده، اینگونه طوطی را نابینا و ناآگاه بارآورده..
    و هرازگاهی نسیمی گوشه چادر را کنار زده و چشمانمان را باز میکند اما هنوز در قفسیم و بر زبان آوردن دیده هایمان بیشتر سبب تنبیه ما میشود. پس یا زبان باز میکنیم و چیزی غیر از تقلیدمان بازگو میکنیم که باعث عذابمان میشود این زبان یا میبینیم و به ناچار لال میمانیم که غلط است این راه. اما صلاح کار خویش خسروان دانند…

    «آنقدر خوب و عزیزی که هنگام وداع ، حیفم آید که تو را دست خدا بسپارم»
    زنده یاد ؛ رضا فاضلی

    پاسخ

  35. oscar
    اوت 13, 2016 @ 17:13:29

    با درود و خسته نباشید
    ممنون از آپلود ، استاد فاضلی هرگز نمی میرد

    پاسخ

  36. farzande koorosh
    مارس 04, 2017 @ 11:12:01

    درود بر شما
    بسیار سپاسگذارم بابت تلاشهاتون. اگه امکانش هست کتاب رفیق ایت الله از اقای فخرآور را هم برای دانلود روی سایت قرار بدید.ممنونم.

    پاسخ

پاسخی بگذارید

