ماهنامه «روشنگر» شماره ۱ تا ۵۴

دانلود «ماهنامه روشنگر» شماره «۱ تا ۵۴ » به سردبیری «سیامک ستوده»

چاپ ماهنامه ی روشنگر به سردبیری سیامک ستوده از اواسط سال ۲۰۰۷ آغاز که در ژانویهٔ سال ۲۰۱۱ شماره ۵۴ آن منتشر شد . این ماهنامه ارزشمند حاوی مطلب پر باری در زمینهٔ نقد سیاسی ، نقد اجتماعی ، مقالات ضد خرافی ، نقد اسلام و ادیان ،طنز‌های سیاسی ،مطلب روز ، بخش پرسش و پاسخ و همچنین نقد کتاب است و همهٔ بازدید کنندگان و کاربران وبلاگ آزادی ایران را به خواندن این ماهنامه ارزشمند دعوت می‌کنم . از این پس اوائل هر ماه میلادی شماره جدید این ماهنامه روی وبلاگ قرار خواهد گرفت .

دانلود به صورت يك فایل زیپ شده از سرور Mediafire

 

پسورد تمامی‌ فایل‌های فشرده : password

10 دیدگاه (+مال خودتان را بیافزایید؟)

  1. دنبالک: دانلود ماهنامه روشنگر شماره “۵۵” « دانلود همهٔ کتاب‌های ممنوعه در ایران
  2. دنبالک: دانلود “ماهنامه روشنگر” شماره “۵۵” « دانلود همهٔ کتاب‌های ممنوعه در ایران
  3. کورش
    مارس 18, 2012 @ 08:32:03

    درود دوست من
    دمت گرم فداتم خیلی بزرگی ؛ منم اینجا به نوبه خودم دینمو به وطنم با رسوندن این کتابا به هم وطنامون ادا می کنم . امید دارم که بیداری روز به روز بیدارتر بشه

    پاسخ

  4. Fereshtey Nejat
    ژوئن 08, 2012 @ 07:09:29

    من نتونستم مجله ماهنامه روشنگر را دانلو کنم .مینویسد بی ارزش!invalide

    پاسخ

  5. peyman
    ژوئیه 31, 2012 @ 00:50:26

    salam va khaste nabashid
    link ha har2 tash pak shode
    2bare upload konid lotfan ke montazeram

    mamnon az in hame sekhavat

    پاسخ

  6. کوروش
    اکتبر 31, 2012 @ 11:33:27

    درود
    آقا این ماهنامه روشنگر من بارها واسه دانلودش اقدام کردم ولی موفق نشدم،از شماره 1 تا 54،اگه میشه واسم با لینک مستقیم دانلود برام ایمیلش کنید که من بتونم چاپ و منتشرش کنم،کوروش هستم از ایران-شهرستان دهلران
    با سپاس فراوان

    پاسخ

  7. محمد رضا
    دسامبر 27, 2012 @ 23:04:49

    سلام.
    لینک های دانلود خراب شده ، لطفا» یا لینک مستقیم بگذارید یا به ایمیلم ارسال کنید.
    با تشکر از شما.

    پاسخ

  8. Arshia
    مارس 12, 2013 @ 13:25:47

    ورود بر شما
    ماهنامه را به علت فیلترینگ نمی شود دانلود کرد اگر بتوانید به ایمیل بفرستید خیلی خوب می شود با سپاس از شما
    با ارزوی موفقیت

    پاسخ

  9. محمد
    اکتبر 05, 2013 @ 09:24:58

    خسته نباشی
    لینک ها خرابن لطفا دوباره آپ کنید

    پاسخ

پاسخی بگذارید

