کتاب «بحران روشنفکری در ایران»

دانلود کتاب «بحران روشنفکری در ایران» نوشته » نادره افشاری»

کوشیده‌ام در این کتاب همهٔ آنچه را که به صورت کار پژوهشی یا مقاله تحقیقی یا نقد و کار هایی از این دست نوشته‌ام -منهای داستان‌ها و طنز هام – گرد آوری کنم . می‌توان گفت که این کار به نوعی مانیفست سیاسی من است که اگر اتفاقی‌ افتاد ، یا چه میدانم – اجل معلقی سررسید – بدون آن که به پیشوازش بروم ،جمع آوریشان کرده باشم . چند مقاله‌ دیگر هم این سو و آن سو دارم که متن اینترنتی‌شان را ندارم و متعلقند به دورانی که هنوز در عصر حجر تکنیک زندگی‌ و کار می‌کردم ، یعنی‌ با دست می‌نوشتم و با فاکس و پست برای نشریات ارسال می‌کردم که برخی‌‌شان را دارم که باید تایپشان کنم و به محض آماده شدن آنها را نیز به این کتاب اضافه خواهم کرد . فشردگی کتاب به دلیل حجم آن است . در واقع این کتاب را برای دوستانی در ایران تنظیم کرده‌ام که به کتاب هام دسترسی‌ ندارند…همین
                                                                                                                                                                                                      » نادره افشاری«

دانلود با لینک مستقیم

پاسخی بگذارید

