کتاب «پشت پرده‌های انقلاب اسلامی» (اعترافات حسین بروجردی)

دانلود کتاب «پشت پرده‌های انقلاب اسلامی» (اعترافات حسین بروجردی) نوشته » بهرام چوبینه»

بهرام چوبینه : خواننده با خواندن کتاب متوجه می‌‌شود چرا من به این گفتگو‌ها نام اعترافات حسین بروجردی داده‌ام .تردید ندارم که خواننده کتاب با مسائل دردناک و هولناکی آشنا خواهد شد و پرسش هایی در ذهن و ایجاد خواهد گشت. اما من نه میل دارم مرغ اندیشه خواننده را گرفتار انگیزه و اندیشه‌های خود کنم و نه خود را در مقام قاضی القضات کلّ ایران میدانم و میلی هم ندارم پیشاپیش ، خود را به توجیه انتشار این اعترافات مشغول دارم .خواننده پاسخ خود را در متن کتاب خواهد یافت .با این همه خوانندگان عزیز را دعوت می‌کنم که با قلبی باز و بدون پیش داوری ،اما منتقدانه این خاطرات را بخوانند و در فهم آن با خود به چالش بنشینند .

شاید اعترافات حسین بروجردی در میان همه کارهایی که من تا کنون نوشته و یا ترجمه و ویرایش کرده‌ام و آثاری که تا کنون در داخل و یا خارج کشور منتشر شده اند یکتا و نادر باشد .نه به این سبب متنی شیرین و دلنشین دارد ،بلکه از این رو که رازهأیی که به بیرون می‌افکند که شاید برداشتی دیگر از آن در خاطر داشته باشیم .قضاوت را به خواننده کتاب واگذار می‌کنم !

دانلود با لینک مستقیم

در همین رابطه بخوانید : کتاب «تصاویر مربوط به کتاب پشت پرده های انقلاب اسلامی، اعترافات حسین بروجردی» نوشته «بهرام چوبینه»

2 دیدگاه (+مال خودتان را بیافزایید؟)

  1. حامد راد
    ژانویه 01, 2012 @ 23:46:55

    مرسی دوست عزیز از اینکه بنر مرکز پخش فیلترشکن را در وبلاگت قرار دادی. فعالیتی که در این وبلاگ دارید بسیار با ارزش و ستودنی است. بنر وبلاگ شما نیز از قبل در وبلاگ ما قرار داده شده است. باز هم تشکر و درود بر شما

    پاسخ

  2. دنبالک: بهترین کتابی که خوانده اید و خواندنش را به دیگران سفارش می کنید ، چیست؟ | کمیته دفاع از حقوق هنر و هنرمندان

پاسخی بگذارید

