دانلود کتاب »اسرار کائنات» نوشته »پرفسور ابراهیم ویکتوری»

کتاب »اسرار کائنات» نوشته »پرفسور ابراهیم ویکتوری»

مجموعه ای از مقالات علمی ابراهیم ویکتوری

اعتقاد به تشخیص اینکه »چه وقت»،» چگونه» و به دست» چه کسی» یا » چه چیزی» همه چیز آغاز شده است، مفهومی‌ روحانی دارد که روح انسان را تسلی‌ بخشیده و غنی می‌سازد .

دانلود با لینک مستقیم

27 دیدگاه (+مال خودتان را بیافزایید؟)

  1. salar
    اکتبر 23, 2011 @ 11:32:47

    با درود و خسته نباشید کتاب اسرار کائنا ت را دو بار دانلود کردم ولی نتیجه ای نداشت چرا ؟

    پاسخ

  2. farzad
    اکتبر 23, 2011 @ 19:26:43

    agha dastetoon dard nakone babate link,amma pass mikhad,chi bezanim vase pass word???mamnoon misham age begun

    پاسخ

    • azadieiran2
      اکتبر 24, 2011 @ 08:46:41

      با درود ، دوست عزیز همهٔ کتاب‌های که روی وبلاگ قرار دارد بدون نیاز به پسورد می‌باشد. منظور شما از پسورد هنگامی است که می‌خواهید کتاب الکترونیک را باز کنید ؟

      پاسخ

  3. کتابخوان
    نوامبر 18, 2011 @ 12:49:18

    من سالهاست که با کتابخانه شما آشنا هستم و کتاب دانلود میکنم
    خواستم از شما تشکر کنم و بگویم که ما ایرانیان در داخل قدر زحمات شما را میدانیم و محبت های شما را هرگز فراموش نمیکنیم …فقط جرات نمیکنیم که کامنت بگذاریم … همین
    دست گرم شما را می فشارم ….لطفا محکم و با اراده به کارتان ادامه بدهید؟

    پاسخ

  4. اکبر
    نوامبر 18, 2011 @ 20:37:25

    سلام » متاسفانه من نتوانستم دانلود کنم لطفا در صورت امکان آنرا برایم ایمیل نمایید ..
    متشکرم .

    پاسخ

  5. lale
    نوامبر 28, 2011 @ 11:13:00

    با سلام
    من از فایلهای شما نمیتوانم استفاده کنم ،
    درواقع وقتی فایل را میخواهم ذخیره کنمکامپیوتر هنگ می کند

    پاسخ

    • azadieiran2
      نوامبر 28, 2011 @ 11:58:27

      با درود به شما

      دوست گرامی‌ چنین چیزی مبنی بر اینکه با باز کردن فایل‌ها کامپیوتر شما هنگ می‌کند غیر ممکن است که به خود فایل‌ها مربوط باشد..به احتمال زیاد مشکل از نرم افزار پی‌ دی اف ریدر شماست..مجددا نرم افزار پی‌ دی اف ریدر را از سایت‌های معتبر دانلود کرده و نصب کنید تا مشکل شما حل شود.

      پاسخ

  6. ehsan
    دسامبر 04, 2011 @ 13:40:57

    خسته نباشید
    من اسرار کائنات رو نتونستم دنلود کنم .
    اگه برام بفرستید ممنون میشم

    پاسخ

  7. alireza1219900@yahoo.com
    دسامبر 18, 2011 @ 06:34:36

    لطفا لینک ترجمه به فارسی بخش دوم اسرار کائنات را به همراه کتاب خدا دین و عقل ویکتوری برایم ایمیل بفرمائید خیلی ممنون میشم از پاسخ شما .چون در ایران موجود نیست بخریم لطفا این مار را برایم انجام بدهید باز هم میکویم لطفا چون خیلی دنبالش گردیدم و تا کنون به نتیجه نرسیدم حتی اگر شده با آقای پرفسور ویکتوری تماس بگیرید

    پاسخ

  8. feloni
    ژانویه 02, 2012 @ 11:07:14

    کتاب اسرار کاپنات بروفسور ویکتوری را دانلود کردم خیلی وقت بود دنبالش بودم فقط می کنم بگم بی نهایت ممنون و سباسگزارم

    پاسخ

  9. feloni
    ژانویه 03, 2012 @ 06:23:29

    اسرار کاپنات۲ رو بیدا نکردم اگه دارید لطفا اگه ممکنه برام ایمیل کنید بی نهایت ممنون میشم asghari321@yahoo.com

    پاسخ

  10. دوست
    ژانویه 12, 2012 @ 23:10:22

    قسمت دوم اسرار کاینات را هم میشه لطف نموده در همین قسمت قرار بدید… یکی از دوستان این کتابو توصیه کرده و باید مطالعه اش کنم … اما ایکاش هر دو یا چند قسمت دیگرش هم با هم میشد دانلود کرد. متشکرم.

    پاسخ

  11. maryam
    مارس 13, 2012 @ 13:55:02

    لطفا لینک ترجمهه فارسی بخش دوم اسرار کائنات را به همراه کتاب خدا دین و عقل ویکتوری رو هم در سایت بذارید.ممنون.

    پاسخ

  12. nasser
    ژوئن 13, 2012 @ 03:06:27

    خسته نباشید
    من اسرار کائنات رو نتونستم دنلود کنم ودیگه اینکه لینک ترجمه به فارسی بخش دوم اسرار کائنات را به همراه کتاب خدا دین و عقل ویکتوری را برایم ایمیل بفرمائید خیلی ممنون میشم از پاسخ شما .چون در ایران موجود نیست که بخریم لطفا این کار را برایم انجام بدهید باز هم میکویم لطفا چون خیلی دنبالش گشتم و تا کنون به نتیجه نرسیدم حتی اگر شده با آقای پرفسور ویکتوری تماس بگیرید

    پاسخ

  13. farid
    دسامبر 06, 2012 @ 20:20:15

    درود بر شما دوست عزیز و سپاس گذارم از زحمات شما من بسیاری از کتابهای که دنبالش بودم را اینجا پیدا کردم و باز هم سپاس بیکران دارم.
    و یه خوایش اینکه اگه امکانش هست کتاب » خدا دین علم » را می‌خواستم از پروفسور ابراهیم ویکتوری یا برایم ایمیل کنین یا بگذارین تو ارشیو که از اینجا وردارم ، با مهر و احترام.

    پاسخ

  14. ramin
    ژانویه 29, 2013 @ 22:35:29

    با سلام
    من به دنبال کتاب خدا دین علم هستم چجوری میتونم این کتاب تهیه کنم

    پاسخ

  15. irani
    آوریل 14, 2013 @ 06:39:44

    با سلام و سپاس فراوان بنده به دنبال قسمت دوم کتاب اسرار کائنات هستم لطفا برای من ایملش کنید….
    بسیار ممنونم از سایت مفیدتون

    پاسخ

  16. آصف
    ژوئن 02, 2013 @ 13:47:45

    با سلام
    هیچکدام از کتابها را نمیتوانم بر روی گوشی دانلود و باز کنم لطفا راهنمایی بفرمایید

    پاسخ

  17. kam
    ژوئیه 21, 2013 @ 20:29:02

    باسلام
    اگر امکان داره بخش دوم اسرار کائنات(در ایران فصل 16 کتاب سانسور شده)و کتاب دین علم خدا رو برام ایمیل کنید.
    ممنون از مطالبتون.

    پاسخ

  18. zeinab
    اکتبر 29, 2013 @ 16:34:42

    به هیچ وجه نتونستم دانلود کنم چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ

  19. asgari
    نوامبر 09, 2013 @ 20:25:49

    ba salam ketab asrar kaenat download nemishe che bayad kard?

    پاسخ

  20. مریم
    نوامبر 19, 2014 @ 12:10:37

    سلام لطفا کتاب اسرارکاينات رو برام به ايميلم بفرستید،چون دانلودنميشه،متشکرم

    پاسخ

  21. Erfan masih Mehrazin
    مهٔ 25, 2015 @ 16:55:16

    درود برشما،

    سال ها در پی کتاب های «پرافسور ابراهیم ویکتوری» بوده ام و اکنون به لطف و همت شما، این کتاب ها را دارم و می توانم بخوانم. در کنار سپاسگزاری بسیار و صمیمانه از حضور شما و تقدیر از «حرکت»ِ بزرگی که در راستای سازنده گیِ فرهنگ کشوری بسان ایران انجام می دهید، تنها حقی که برای خود قائلم خوردن این افسوس است که: ای کاش در این جغرافیا، در این زمینِ بی سرِ مادری اوضاع بشکلی نبود تا من مجبور باشم بدون پرداخت و درنظر گرفتن حقوق مؤلف، تن به مثلن «دانلودِ رایگان» اثری بدهم. باری، چنانکه «آنـ»ـگونه نماند، «اینـ»ـگونه نیز نخـــــــواهد ماند.

    با سپاس دوباره؛
    عــرفان مسیح مهـــرآذین

    پاسخ

پاسخی بگذارید

