۷ کتاب جدید اضافه شده به وبلاگ آزادی ایران


کتاب های جدید اضافه شده به وبلاگ آزادی ایران

3 دیدگاه (+مال خودتان را بیافزایید؟)

  1. rahanews
    ژوئیه 27, 2011 @ 15:04:40

    دوست من سلام
    خوشحالم که مشکلات سایتت حل شده و امیدوارم که روز به روز موفق تر و پیروز باشی
    با تشکر

    پاسخ

  2. زندانی کهریزک
    ژوئیه 28, 2011 @ 09:51:14

    Kahrizak.prisoner@hotmail.com زندانی کهریزک
    با درود بر شما
    از اینکه یکی از مشترکان شما هستم بخودم می بالم و آرزو میکنم کاش با شما زودتر آشنا میشدم
    بهر حال من هم گروهی از دوستان دارم که برای همدیگر با ارسال ایمیل اطلاع رسانی میکنیم به امید رهایی ایران

    پاسخ

  3. fred
    اوت 16, 2014 @ 21:15:19

    با درود بر شما .من حدود شش ماه است که با کتابها آشنا شدم و بسیار علاقمندم و چون یک کارگر ساده ام و فرصت خواندن کتاب ندارم و فقط بصورت صوتی کتابها را دانلود میکنم و هنگام کارکردن با موبایل گوش میکنم و مطمعنم افراد مانند من بسیارند در ایران که فرصت خواندن ندارند از شما خواهشمندم تمام کابها را بصورت فایل صوتی بگذارید تا به این صورت ترویج آن به علاقمندان نیز سهل و آسان گردد . من بسیار از شما و نویسندگان تشکر دارم برای افزودن آگاهی به افراد نا آگاهی مانند خودم .امیدوارم درخواستم برایتان قابل انجام باشد

    پاسخ

پاسخی بگذارید

