دانلود «مجموعهٔ کامل تاریخ طبری» با کیفیت عالی‌

دانلود «مجموعهٔ کامل تاریخ طبری»
تالیف» محمد بن جریر طبری»

تاریخ الرسل و الملوک یا تاریخ الامم والملوک معروف به تاریخ طبری کتابی است به زبان عربی که توسط محمد بن جریر طبری تاریخ‌نگار و محقق مسلمان ایرانی در اواخر سده سوم پس از هجرت به رشته تحریر درآمده‌است. طبری این کتاب را پس از پایان تفسیر قرآنش تألیف نمود. این کتاب، تاریخ را از زمان خلقت شروع کرده و سپس به نقل داستان پیامبران و پادشاهان قدیمی می‌پردازد. در بخش بعدی کتاب طبری به نقل تاریخ پادشاهان ساسانی می‌پردازد، و از آنجا به نقل زندگی پیامبر اسلام، محمد می‌پردازد. در این کتاب وقایع پس از شروع تاریخ اسلامی (مقارن با هجرت به مدینه) به ترتیب سال تنظیم شده و تا سال ۲۹۳ هجری شمسی را در بر می‌گیرد.

تاریخ طبری دارای ۱۶ جلد و مرجع عمده تاریخ ایران تا اول سده چهارم هجری است، همچنین این کتاب مأخذ عمده تمام کسانی واقع شده‌است که بعد از طبری به تألیف تاریخ اسلام اهتمام ورزیده‌اند.

برای اطلاعات بیشتر به این صفحه مراجعه کنید.

دانلود به صورت یکجا از سرور 2shared

دانلود در ۵ قسمت از سرور MediaFire

قسمت اول

قسمت دوم

قسمت سوم

 قسمت چهارم

قسمت پنجم

پسورد تمامی‌ فایل‌های فشرده : password

دانلود با لینک مستقیم » جلد اول «

دانلود با لینک مستقیم » جلد دوم «

دانلود با لینک مستقیم » جلد سوم «

دانلود با لینک مستقیم » جلد چهارم «

دانلود با لینک مستقیم » جلد پنجم «

دانلود با لینک مستقیم » جلد ششم «

دانلود با لینک مستقیم » جلد هفتم «

دانلود با لینک مستقیم » جلد هشتم «

دانلود با لینک مستقیم » جلد نهم «

دانلود با لینک مستقیم » جلد دهم «

دانلود با لینک مستقیم » جلد یازدهم «

دانلود با لینک مستقیم » جلد دوازدهم «

دانلود با لینک مستقیم » جلد سیزدهم »

دانلود با لینک مستقیم » جلد چهاردهم «

دانلود با لینک مستقیم » جلد پانزدهم «

دانلود با لینک مسقیم » جلد شانزدهم » (دنبال تاریخ طبری تالیف عریب بن سعد قرطبی)

دانلود با لینک مستقیم » جلد هفدهم » (احوال و آثار محمد بن جریر طبری تالیف علی‌ اکبر شهابی)

29 دیدگاه (+مال خودتان را بیافزایید؟)

  1. دنبالک: دانلود کتاب آیات شیطانی ( جلد اول و دوم ) « دانلود همهٔ کتاب‌های ممنوعه در ایران
  2. امیر
    سپتامبر 03, 2012 @ 09:31:02

    تشکر از زحماتتون من از لینک اولی از سرور 2shared رو دانلود کردم تا 94% دانلود شد اما دیگه دانلود نمیشه از دیروز لینک خراب شده خواهش میکنم اون لینک رو درست کنید

    پاسخ

  3. کاوه
    سپتامبر 11, 2012 @ 10:01:33

    به نظر میرسد که کتاب جالبی باشد، اما متاسفانه کیفیت اسکن کتاب بد است، و مشکل میتوان آن را خواند
    امیدوارم که این کتاب دوباره اسکن بشود یا اینکه رو نویسی شود.

    پاسخ

  4. کاوه
    سپتامبر 11, 2012 @ 10:04:06

    منظورم کتاب عایشه بعد از پیامبر بود

    پاسخ

  5. رضا
    دسامبر 19, 2012 @ 17:43:48

    کرامت انسانیتان پایدار باد عزیزان بزرگوار

    پاسخ

  6. سعید
    ژانویه 12, 2013 @ 15:21:07

    ممنون از آپلود کتاب .. چندتا مورد:
    1- فایلها از روی مدیافایر پاک شده
    2- مایل بودم بصورت یکچا دانلود کنم که سرور 2shared قابلیت ریزوم ندارد …
    3- کتابهایی که لینک مستقیم قرار دادید چاپ سال 1383 هستند و مشکوک بوده و قابل استناد نیست .. البته هنوز دانلود تمام جلدها تمام نشده تا عملا بررسی کنم اما صرفا همین که در این سال چاپ شده گواهی بر تغییرات احتمالی در متن این کتاب تاریخی میباشد ..
    4- کیفیت کتابهایی که جلد جلد مجزا و با لینک مستقیم گذاشته شده بسیار خوب هستند ..
    بهرحال با تشکر از زحمات شما ..

    پاسخ

  7. مهدی
    ژانویه 17, 2013 @ 10:45:18

    با سپاس از شما

    پاسخ

  8. arash
    ژانویه 24, 2013 @ 07:42:39

    اگر ممکنه فایل دانلود تاریخ طبری رو برام بفرستید من نمی تونم دانلود کنم

    پاسخ

    • mohamad amini
      فوریه 21, 2013 @ 12:34:16

      دوست بزرگوار و گرانقدر بنده . از اینکه سرمایة عظیم حیات خود را که همان جان عزیزتان است ، برای روشنگری این مردم بکار گرفته اید  خود ، نه قابل جبران است و نه می توان به زبانی تشکر کرد .  فقط بگویمتان  که خالق لایزال جانتان، شما را حامی باشد 

      Subject: ‪[دیدگاه تازه] دانلود «مجموعهٔ کامل تاریخ طبری» با کیفیت عالی‌

      WordPress.com arash دیدگاه گذاشت: «اگر ممکنه فایل دانلود تاریخ طبری رو برام بفرستید من نمی تونم دانلود کنم»

      پاسخ

  9. بچه سید
    ژانویه 25, 2013 @ 04:52:52

    سلام-برای اولین بار است که از سایت بسیار عالی شما بازدید میکنم- ضمن سپاس چند نکته را یادآوری میکنم:اول: اینکه من تسلط کافی به کامپیوتر و اینترنت ندارم لطفا ترتیبی اتخاذ فرمایید تا آدمهای مثل بنده هم بتوانند از زحمات شما استفاده کنند – برای مثال الان بیش از یکساعت است که در سایت خوب شما گشت میزنم اما تا کنون نتوانستم کتاب تاریخ طبری را (که یکبار دیگر از سایتی دیگر ولی با کیفیت بسیار بد دانلود کرده ام) دانلود کنم -دوم:از دیدن اینهمه فیلتر شکن هیجان زده شدم (چون الان از فیلتر شکنی استفاده میکنم که سرعت محدودم را بسیار کم میکند) ولی توضیحات شما در آن قسمت خیلی برایم مفهوم نبود – شما که بهتر از من میدانید مردم ایران مردمی خوبند که از نا آگاهی رنج میبرند و این نا آگاهی شامل موارد فوق نیز میشود لذا برای اینکه همه مردم بتوانند از روشنگریهای شما کمال استفاده را ببرند قسمتی هرچند کوچک را نیز به امثال بنده اختصاص داده و با زبانی بسیار ساده تر برایمان توضیح دهید – دوستتان دارم و پیوسته برایتان بهروزی آرزومندم-مخلص شما : بچه سید

    پاسخ

  10. رضا
    فوریه 21, 2013 @ 12:25:44

    ممنون دوست بزرگوارم

    پاسخ

  11. ارش
    مارس 02, 2013 @ 07:01:13

    با سلام
    ابتدا از زحمات شما کمال تشکر رو دارم فقط میخواستم در مورد بعضی از لینکها که دانلود نیستند مثل لینک مستقیم
    جلد 2و3 تاریخ طبری اطلاع بدم.

    پاسخ

  12. میلاد
    مارس 09, 2013 @ 10:03:55

    دوستان عزیز برای دانلود مستقیم نسخه با کیفیت این کتاب ارزشمند به لینک زیر مراجعه کنید:

    http://www.zandiq.com/library/0000000014.shtml

    پاسخ

  13. xx
    مارس 13, 2013 @ 10:51:30

    مادر به خطا این که کیفیت نداره . کوس خول

    پاسخ

  14. دنبالک: دانلود کتاب آیات شیطانی ( جلد اول و دوم ) | دانلود همهٔ کتاب‌های ممنوعه در ایران
  15. ﻓﺮﺷﺘﻪ
    ژوئن 15, 2013 @ 14:15:27

    اﻳﺎ اﻳﻦ ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ ﺟﻠﺪ ﻫﻔﺘﻢ ﺩاﺭﺩ

    پاسخ

  16. دنبالک: دانلود کتاب «آیات شیطانی نوشتهٔ «سلمان رشدی (جلد اول و دوم) | «دانلود همهٔ کتاب‌های ممنوعه در ایران
  17. دنبالک: Atheist
  18. سعید
    نوامبر 05, 2013 @ 06:54:27

    سلام به من اجازه دانلود نمیده میشه برام ارسال کنید

    پاسخ

  19. رضا
    نوامبر 09, 2013 @ 20:47:49

    با سلام حامد عزیز . اول اینکه در ارتباط با کتاب که عرض کردم ، هنوز ویرایش آن تمام نشده است . به محض تمام شدن ویرایش ارسال خواهد شد . دوم تاریخ تبری ( طبری)را نتوانستم دانلود کنم کمکم کن

    پاسخ

    • azadieiran2
      نوامبر 14, 2013 @ 15:11:58

      با درود به شما

      از بابت کتاب ممنونم .

      در مورد تاریخ طبری متاسفانه ارسال آن از طریق ایمیل وجود ندارد ( به علت حجم بالا)

      اما با استفاده از نرم افزار IMD برای دانلود آن مشکلی‌ نخواهید داشت .

      پیروز باشید

      پاسخ

  20. sohrabi77
    ژانویه 14, 2014 @ 01:03:59

    با سلام و احترام. چرا حجم کتابها این قدر زیاد است؟ آیا نمی‌شود کتابها را با همین کیفیت ولی در حجم پایین‌تری عرضه کرد؟ با سپاس.

    پاسخ

    • azadieiran2
      ژانویه 16, 2014 @ 13:25:35

      با درود به شما

      دوست گرامی‌ کتاب تاریخ طبری اصولاً کتاب حجیمی است . اما دیگر کتاب‌ها تقریبا حجمی معادل یک فایل mp3 یا کمتر دارند.

      پیروز باشید

      پاسخ

  21. Haj Agha
    ژانویه 23, 2014 @ 04:08:50

    درود بر شما . خییلی خوشحالم از اینکه کتابهای ممنوعه را ارایه میکنید. سپاس

    پاسخ

  22. astiyag
    مارس 31, 2014 @ 07:24:18

    درود من به گرمی اتش مقدس زرتشت به شما من درسال 2001 با خواندن کتاب تاریخ طبری به هویت اصلی اجداد ونیاکان خودم برگشتم {زرتشتی }شدم و2090 رو زرتشتی کردم با اسناد ومدارک تاریخی لطف کنید داستان دروغی تاسوعا وعاشورا که حسین زن باز به خاطر زن سقط شد واسم اون زن ارینب بود در کد ام جلد وکدام صفحه نوشته شده من خودم خوندم اما یادم نیست بدرود

    پاسخ

  23. بهار
    آوریل 13, 2014 @ 10:27:46

    درود
    سپاس به دلیل این سایت خوب و مفید و ارزشمند شما
    من خیلی وقته در پی این کتاب (تاریخ طبری) هستم
    ولی موفق به دانلود نمیشم
    در سایت شما هم حتی دانلود نمیشه
    اگر راه حلی برای مشکل من داشتید سپاس گزار میشم راهنمایی ام کنید

    پاسخ

  24. dad
    آوریل 28, 2014 @ 19:07:03

    سلام به بهار عزیز بهار جان تو میتونی با فیلتر شکن hotspot shield این مشکل را برطرف کنی همچنین میتونی روی لینک دانلود کلیک کنی و در صفحه ای جداگانه این کتاب را توی کامپیوترت save کنی اگر با freegate وارد میشی

    پاسخ

  25. yasi
    مه 17, 2014 @ 21:17:51

    سلام
    اول خسته نباشید میگم بابت سایت خوبتون
    دوم اینکه می خواستم بپرسم اون لینک دانلود یکجا هم مال چاپ بعد از انقلابه؟ چون سرعت نتم پایینه نمیتونم راحت دانلودش کنم و چاپ قبل از انقلابش رو میخوام

    پاسخ

پاسخی بگذارید

