دانلود کتاب «نبرد دین با علم»

دانلود کتاب« نبرد دین با علم» نوشتهٔ برتراند راسل

ترجمهٔ دکتر احمد ایرانی‌ و علی‌ اصغر مهاجر

در کتاب «نبرد دین با علم» راسل به بیان بخشی از تاریخ رابطه این دو پدیده انسانی – اجتماعی می پردازد. با منطقی روشن و بیانی کوبنده آشکار می کند آنان که خود را کارشناسان علوم الهی نامیده اند همیشه سد راه پیشرفت علم و دانش بوده اند. آنان که خود را روحانی و پیام خود را آسمانی می دانند همیشه با نیرو و توانشان از گسترش حقیقت جلوگیری کرده اند. این روحانیون هوادار مهربانی و معنویت، در عمل دانشمندان را زنده سوزانیده اند؛ آنان را به خاطر بیان حقیقت علمی به دادگاه و زندان کشانده اند؛ و در طول تاریخ همواره سبب آزار و اذیت هوادارن علم و معرفت بوده اند.

دانلود با لینک مستقیم

3 دیدگاه (+مال خودتان را بیافزایید؟)

  1. زندانی کهریزک
    ژوئن 07, 2011 @ 13:40:42

    Kahrizak.prisoner@hotmail.com زندانی کهریزک
    من زنم. بهای خونم نصف مردی است که می تواند در مراسم جنازه پدرم با مشت بر تحالم بکوبد و با لگد در ماشین پرتابم کند و آنوقت من بمیرم و شبانه بدون سند بدون بودن خانواده و دوستان دفنم کند و در جواز دفنم بنویسد مرگ طبیعی که بهای خونم را پرداخت نکنند تا درس عبرتی باشد برای همه زنان آزادیخواه و خود بر منبر بنشیند و روضه پهلوی شکسته حضرت زهرا بخوانندخوشحالم که من زنم. خوشحالم که من زنم. بهای خونم آزادی کشورم است تمام و کامل و چند برابر بهای خون یک مرد مسلمان

    پاسخ

  2. Alborz Parsimanesh
    ژوئیه 18, 2011 @ 22:53:01

    من زنم. بهای خونم نصف مردی است که می تواند در مراسم جنازه پدرم با مشت بر تحالم بکوبد و با لگد در ماشین پرتابم کند و آنوقت من بمیرم و شبانه بدون سند بدون بودن خانواده و دوستان دفنم کند و در جواز دفنم بنویسد مرگ طبیعی که بهای خونم را پرداخت نکنند تا درس عبرتی باشد برای همه زنان آزادیخواه و خود بر منبر بنشیند و روضه پهلوی شکسته حضرت زهرا بخوانندخوشحالم که من زنم. خوشحالم که من زنم. بهای خونم آزادی کشورم است تمام و کامل و چند برابر بهای خون یک مرد مسلمان
    درود بر شما ،ما همه با هم هستیم

    پاسخ

  3. سامان
    ژانویه 27, 2013 @ 19:07:39

    خیلی خیلی خیلی بابت راه اندازی این سایت ممنونم و از صفحه وبلاک نقد قران ممنونم که بانی این اشنایی شد

    پاسخ

پاسخی بگذارید

