دانلودکتاب «تولدی دیگر»

کتاب «تولدی دیگر« نوشته «دکتر شجاع الدین شفا»

«تولدی دیگر، ایران کهن، در هزاره ای نو»

گفتگویی ضروری با نسل سازنده ایران فردا درباره واقعیت های غالبا ناشناخته ایران دیروز و امروز

سیری در واقعیت های مذهبی بر اساس بررسی های سیصد تن از اندیشمندان و پژوهشگران شرق و غرب، از زکریای رازی، ابن سینا، راوندی، خیام تا آقاخان کرمانی، کسروی، هدایت، دشتی و از نیوتون، ولتر، کانت، هگل، شوپنهار تا نیچه، فروید، برتراند راسل، انیشتاین.


دانلود با لینک مستقیم

برای دانلود دیگر آثار شجاع الدین شفا اینجا کلیک کنید

8 دیدگاه (+مال خودتان را بیافزایید؟)

  1. eivaz
    ژانویه 13, 2012 @ 19:37:52

    با تشکر صمیمانه وعرض خسته نباشید

    پاسخ

  2. eivaz
    ژانویه 13, 2012 @ 19:39:12

    با تشکر از زحمات شما

    پاسخ

  3. مهدی
    ژانویه 17, 2013 @ 10:52:52

    بسیار عالی دستتان درد نکنه سپاسگذارم .. من خودم این سایت رو تا به حال به 20 نفر معرفی کردم .. مخصوصا این کتاب ارزشمند رو از استاد .. یادش گرامیباد ..

    پاسخ

  4. behdad
    سپتامبر 23, 2013 @ 23:00:54

    مدیریت محترم سایت درود بر شما
    الحق که کار بسیار ارزنده ای را انجام میدهید
    من از ابتدای ساخت این سایت مدام به شما سر میزنم و کتابهای جدید را دانلود میکنم
    فقط یک خواهش از شما داشتم که باید قول دهید در اسرع وقت این کار مهم را انجام دهید
    خواهش من که بی گمان خواهش بسیاری از کتابخانان و دوستداران شجاع الدین شفا هست این هست که آلان دیگر وقت آن هست که کتاب تایپی تولدی دیگر را کناری گذاشته و از روی کتاب اصلی استاد شجاع الدین شفا اسکن کنید و آن را به صورت بسیار زیبا و آبرومندی برای دانلود قرار دهید
    جدا که این سهل انگاری از دوستدارن و عاشقان کتابهای استاد که در خارج از کشور بسر می برند و نسخه های اصلی کتابهای استاد را در اختیار دارند قابل قبول نخواهد بود زیرا که کتابهای تایپی استاد بخصوص این کتاب مهم تولدی دیگر همراه با غلط های املایی و دستوری فراوانی هست که اصلا قابل قبول نیست و من عاجزانه از شما مدیر محترم خواهش میکنم که بسرعت کتاب تولدی دیگر را اسکن کرده و آنرا در سایت قرار دهید
    بی صبرانه منتظر این کار خردمندانه هستم … یادمان نرود که زنده یاد رضا فاضلی این کتاب را به میلیونها ایرانی معرفی کرد پس این کتاب برای ایرانی ها اصلا ناشناخته نیست و اکثر مردم در به در به دنبال این کتاب هستند پس لطف کنید و این کتاب عظیم را اسکن کنید
    بسیار سپاس از مدیر محترم

    پاسخ

  5. iraj
    اکتبر 24, 2013 @ 06:20:25

    درود ، باسپاس فراوان از انتشار پندارها و کتوب ارزشمند اندیشمندان عزیز و گرامی و بزرگ کشورمون ، به امید روزی که رسانه های داخلی در اختیار چنین اندیشمندان روشنفکر(در تعریف علمی ان / و نه روشنفکر نمایان احمق و فرصت طلب) قرار گیرد و شنوندگان / خوانندگان تون فراگیر شوند – سپاس از همت تون غیرت تون و شرف تون

    پاسخ

  6. شهریار
    ژوئن 04, 2014 @ 08:07:59

    نقد این کتاب با نام «دین‌ستیزی نافرجام» اثر استاد مصطفی حسینی طباطبایی بسیار قابل توجه است که به دوستان کتابخوان حقیقت‌جو پیشنهاد می‌کنم آن را نیز بخوانند.

    پاسخ

پاسخی بگذارید

